مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی خدمات شهرداری تبریز برای کودکان به عنوان بخشی از شهروندان شهر را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اینکه کودکان بخشی از شهروندان تبریز محسوب می‌شوند، شهرداری نیز بخشی از فعالیت‌های خود را به این سمت متمرکز کرده است.

او افزود: شاید صدای کودکان به اندازه بزرگسالان رسا نباشد و نتوانند درخواست‌های خود را به زبان بیاورند، ولی نباید فراموش کنیم آن‌ها هم شهروندان این شهر هستند.

او با اظهار امیدواری نسبت به تحقق شهر دوستدار کودک در تبریز بیان کرد: تبریز ظرفیت و پتانسیل کسب این عنوان را دارد و در برهه‌های مختلف هم این موضوع را ثابت کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: از لحاظ نیروی انسانی و ایده‌های خلاقانه نیز ابزار کافی برای خدمات فرهنگی و هنری و خدمات عمومی برای کودکان و نوجوانان در این شهر وجود داشته که امیدوارم با تحقق شهر دوستدار کودک بیش از پیش شاهد این موضوع باشیم.

بینش اذعان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در کنار شهرداری، در راستای وظایف خود آمادگی خود برای خدمات رسانی به کودکان را اعلام می‌کند.

او برگزاری جلسات مشترک بین نهاد‌های مرتبط در حوزه کودکان را مفید دانست و گفت: امیدوارم تحقق شهر دوستدار کودک موجب ارتقا خدمات فرهنگی و هنری برای آینده سازان میهن اسلامی و شهروندانی باشد که در آینده شهر را اداره می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.