سخنگوی آتش نشانی قم از هیئت‌های مذهبی خواست که برای بازدید‌های ایمنی، محل برگزاری مراسم خود را اطلاع دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به این که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برحسب وظیفه ذاتی خود در برقرار ایمنی در سطح شهر بر مسائل ایمنی مراسم محرم نیز نظارت دارد، اظهار کرد: آتش نشانی قم آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و بازدید ایمنی از تکایا و حسینیه‌ها و هیئت‌هایی است که مجوز‌های لازم برای برگزاری مراسم را دارند.

او  تأکید کرد: از هیئت‌های مذهبی که مجوز‌ها را اخذ کرده‌اند، خواهشمندیم که مکان برگزاری را حتما به اطلاع سازمان برسانند تا نسبت به بازدید آن محل اقدام شود.

کریمی گفت: استقرار خودرو‌های عملیاتی در مصلی قدس، ورزشگاه حیدریان، ورزشگاه تختی، کوه خضرنبی، مسجد المصطفی در محله یزدان شهر، مسجد مقدس جمکران، مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره)، مدرسه لبنانی‌ها واقع در میدان نماز و … از اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در ایام محرم است.

او افزود: همچنین بازدید‌های سیار از تکایا و حسینیه‌هایی که سطح شهر مستقر هستند صورت می‌گیرد تا اگر مشکلی وجود داشت بتوانیم به موقع اقدام کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار