معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری پویش همکلاسی مهربان با کمک قرارگاه دانش آموزی شهید رضا پناهی خبر داد.

حبیب الله تبریزی معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در زمینه پروژه مهر و امدادرسانی به دانش آموزان نیازمند برای آغاز سال تحصیلی، پویش همکلاسی مهربان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برگزاری این پویش با همکاری تشکل‌های درون مدارس است، افزود: این پویش به همت حوزه معاونت پرورشی، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی آموزش و پرورش بهبهان با هدف تامین بسته‌های نوشت افزار و لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت در مدارس شهری و روستایی به ویژه در شرایط سخت کرونایی که بر بسیاری از خانواده‌ها وارد شده است، اجرا خواهد شد.

تبریزی با اشاره به همراهی همیشگی مردم خوب و نوعدوست شهرستان بهبهان، تصریح کرد: نیک اندیشان بهبهانی که قصد مشارکت در این امر خداپسندانه رو دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت درج شده در پوستر و کمک‌های غیر نقدی خود را به بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقر در آموزش و پرورش تحویل دهند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان گفت: حرکت در مسیر برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کمک به پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از اولویت‌های اجرایی حوزه پرورشی این مدیریت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.