معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور، از ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کارفرمایان به ازای به کارگیری مددجویان در واحد کارگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ذوالفقار یزدان‌مهر معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح کارگاه تولید مواد شوینده و بهداشتی در شهرستان لردگان گفت: امسال برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و همچنین خودکفایی جامعه هدف بهزیستی دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی کشور اختصاص داده شد.

او افزود: این میزان اعتبار برای ایجاد اشتغال خویش فرمایی و کارفرمایی در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


یزدان مهر اضافه کرد: برای اجرای طرح‌های اشتغال خویش فرمایی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجو با بازپرداخت بلندمدت پرداخت می‌شود.

او از ارائه بسته تشویقی به کارفرمایانی که از مددجویان این نهاد برای اشتغال استفاده کند خبر داد و گفت: ۲۳ درصد سهم بیمه و ۴۰ تا ۵۰ درصد حقوق مددجو تا پنج سال از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود.

یزدان مهر همچنین از ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کارفرمایان تا ۵۰ میلیون تومان به ازای به کارگیری هر مددجو در واحدکارگاهی خبر داد و افزود: امسال سقف بکارگیری نیرو در واحد‌های کارگا‌های به ۴۰ نفر رسیده که این تعداد در سال‌های گذشته تا پنج نفر بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار