معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: مشکل تأمین اعتبار و تسهیلات مورد نیاز واحد‌های تولیدی نیمه‌تمام در کشور رفع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در حاشیه دیدار از واحد تولیدی نیمه‌تمام آب معدنی راستاب شهرستان فارسان با اشاره به اینکه دولت مصمم به رفع موانع تولید و رفع مشکلات واحد‌های نیمه تمام است، اظهار داشت: مشکل تأمین اعتبار و تسهیلات مورد نیاز واحد‌های تولیدی نیمه‌تمام در کشور رفع خواهد شد.

او افزود: مسئولان باید برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و حفظ اشتغال موجود آن‌ها کمک کنند.


بیشتر بخوانید


دین پرست اضافه کرد: برای تأمین تسهیلات مورد نیاز این واحد تولیدی، استانداری پیگیری‌هایی از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام داده است که به‌زودی این مشکلات رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در شهرک‌های صنعتی، زمین‌هایی که به سرمایه گذاران واگذار شده و هنوز اقدامی در آن‌ها انجام نشده، بازپس‌گیری خواهد شد.

دین پرست همچنین در شهرستان کوهرنگ تأکید کرد: در شرایط سخت و بحرانی کنونی کشور ضرورت دارد برای رفع موانع تولید برنامه‌ریزی و اقدام شود.

او افزود: مشکلات مرتبط با واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری مانند کارخانه‌های آب معدنی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بررسی و راهکار‌های قانونی برای رفع آن ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار