با برگزاری انتخابات شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان، ایمان آقاملاپور به عنوان دبیر این شورا در استان انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی برگزاری انتخابات شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان ایمان آقاملاپور به عنوان دبیر این شورا در استان برگزیده شد.

این شورا متشکل از احزاب برجسته اصلاح طلب استان خوزستان است که سیاست‌های کلی درون حزبی را تعیین می‌کنند و دبیر جدید طی سخنانی هدف کلی و راهبردی خود را ایجاد همگرایی و همسویی در بین احزاب و همفکری و تعامل جهت برون رفت از چالش‌های موجود بیان کرد.

ایمان آقاملاپور از فرهنگیان برجسته استان خوزستان، استاد دانشگاه فرهنگیان و معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی مرادی
۰۰:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
برادر گرانمایه جناب دکتر آقا ملاپور، ضمن تبریک انشاءالله در پرتو منویات مقام معظم رهبری و ضمن حفظ ارزش های نظام مقدس انقلاب اسلامی با تلاش و صداقتی که در شما سراغ دارم همواره مطالبه گر حقوق عامه باشید. والعاقبه للمتقین
Iran (Islamic Republic of)
علی مرادی
۱۹:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
برادر گرانمایه جناب دکتر آقا ملاپور، ضمن تبریک انشاءالله در سایه ی منویات مقام معظم رهبری و ضمن حفظ ارزش های نظام مقدس انقلاب اسلامی با تلاش و صداقتی که در ما شراغ دارم همواره مطالبه گر حقوق عامه باشید. والعاقبه للمتقین
آخرین اخبار