شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای از مردم خواست در شب عاشورای حسینی فریاد «لبیک یا حسین» سر دهند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای از مردم خواست در شب عاشورای حسینی فریاد «لبیک یا حسین» سر دهند.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:

«بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم»

فـریاد حماسی و نجات بخش 'لبیـک یا حسـین' ملت حسـینی ایران در شب عاشـورا در کران تا کران آسمان ایران اسلامی طنین انداز می‌شود.

میثاقی بزرگ در طلب خونِ به ناحق ریخته شدۀ حضرت امام حسین «علیه السلام» و خوانخواهی ثارالله، به صورت یـکپـارچــه و عمومی، تـحـت عنـوان 'ســراســـر ایـــران حســینیـه' همـراه با سـردادن فــریــاد حمـاسی و نجـات بـخـش 'لـبـیـک یـا حســیـن' ملت عاشورایی و حسینی ایران در شب عاشورای حسینی، رأس ساعت ۲۱:۰۰ (۹ شـب) به صورت سـراسـری از پشـت بـام و پـنـجـرۀ منـازل و کـوچـه پـس کوچـه‌های شـهرهـا، مأذنـۀ مسـاجد و هیئـات مذهبی و تـکایـا و جـای جـای ایـران اسـلامـی، انجام خواهد شد.

ملت عاشورایی و شهیدپرور ایران اسلامی همراه با شور و شعور حسینی و با عنایت به مقتضیات زمانی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال می‌کوشد تا با رعایت تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و توجه به موارد بهداشتی، در کنار کمترین میزان ابتلاء به کرونا ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» را با عظمت هر چه بیشتر برگزار کند.

با عنایت به ضرورت وحدت حول محور ابی عبدالله الحسین «علیه السلام» و ضرورت برپایی عزای سرور و سالار شهیدان با همراهی و همدلی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، هیأت رزمندگان اسلام و هیئات مذهبی و تکایا و دسته جات عزاداری و مساجد در سراسر کشور، با هدف ایجاد شور حسینی در کنار شعور حسینی؛ ساعت ۲۱:۰۰، شب عاشورا، فریاد رسای 'لبیک یا حسین' در آسمان سراسر ایران اسلامی طنین انداز می‌شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
بهتره لبیک یا مهدی گفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
جانم حسین ای جان جانانم حسین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۵۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
لبیک یا حسین (ع)
Iran (Islamic Republic of)
E3maeil
۰۲:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
لبیک یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
Ahmad
۰۲:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
این باید ماندگار بشود مثل الله اکبر 22 بهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
جان ومال ناقابلم فدای حسین آبیک یاحسین لبیک یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۲:۱۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
کربلا دوباره تکرار شده میدونید کجا ؟ تو یمن ، یه نگاه به عکسهاو فیلمهای بچه های گرسنه یمنی بیاندازید که از گرسنگی شدن استخوان با یه روکش پوست و هر ده دقیقه یکیشون داره از گرسنگی میمیره ، راستی ما چقدر طاقت گرسنگی داریم ؟ میدونید مردن بر اثر گرسنگی چقدر زجر آوره ؟ بچه های یمنی الان هیچ فرقی با حضرت علی اصغر و حضرت علی اکبر ندارن ، یمن کربلای امروزه، شاه عرب یزید امروزه ، مردم بی دفاع یمن هم یاران امام حسین در کربلا هستن این گوی و این میدان بسم الله ، لبیک یاحسین و اشک ریختن الکی هیچ فایده ای نداره من یکی که واقعأ از خودم خجالت میکشم اسم خودمو گذاشتم مسلمان و یا حسین یا حسین میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
طرح بسیار خوبیست،
کاش روز عاشورا هم گروههای کوچک و آموزش دیده از نظر امور بهداشتی، در خیابان ها و کوچه ها نوحه خوانی می کردند و مردم از پشت بام و پنجره عزاداری میکردند. تا بسیاری از مردم از شرکت در عزاداری روز عاشورا محروم نشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
لبیک یا حسین (علیه السلام)
Iran (Islamic Republic of)
باقرخان سالار ملی
۱۹:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
پرچم امام حسین_ع همیشه بالاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
لبیک یا شهلا
Belgium
محسن
۱۷:۴۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
شب عاشورا منظور شنبه شب هست؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۷:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
لبیک یا حسین (ع)
آخرین اخبار