۱۸ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۱۸/۵ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان بابلسر گشایش و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته دولت ،گفت: در هفته دولت امسال ۱۷ پروژه افتتاح و یک پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کلنگ زنی می‌شود که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۸/۵ میلیارد تومان است.

او افزود: از هفته دولت پارسال تا کنون یک سال گذشته و امسال در سال پایانی دولت تدبیر و امید در شهرستان هستیم و تمام تلاش ما بهره برداری مناسب و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و نیمه کاره در شهرستان است.

حسن زاده گفت: یکی از پروژه‌های مهمی که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، پروژه آبیاری کم فشار با اعتباری معادل ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که در راستای تحقق شعار سال ۹۹، جهش تولید است.

او گفت: با بهره برداری از این پروژه ۱۵۰ هکتار از زمین بی استفاده به زیر کشت می‌رود و رقم زمین‌های زیر پوشش آبیاری کم فشار شهرستان به ۵۳۲ هکتار افزایش می‌یابد.

فرماندار بابلسر گشایش سالن ورزشی چندمنظوره ورزشی روستای احمدکلا را از دیگر پروژه‌های اعلام کرد که در هفته دولت با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان گشایش می‌یابد.

حسن زاده گفت: ۵ پروژه در حوزه برق، ۴ پروژه در حوزه مسکن و چند پروژه دیگر در حوزه راه و جهاد کشاورزی از دیگر پروژه‌های هستند که هفته دولت در بابلسر به بهره برداری خواهد رسید.

حسن زاده با اینکه براساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بابلسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: به این دلیل محدودیت‌هایی در نظر گرفته می‌شود و تا زمانی که به وضعیت سفید نرسیم این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

او ادامه داد: تجربه نشان داده که علیرغم تمام هشدار‌هایی که داده می‌شود، اما بسیاری از مردم تمایل دارند به سیر و سیاحت بپردازند و قالب افرادی که به مازندران سفر می‌کنند بابلسر را هدف اول گردشگری خود می‌دانند و به خاطر این موضوع ناگزیر به اعمال محدودیت‌هایی برای کنترل کرونا هستیم.

حسن زاده گفت:تمام طرح‌های سالمسازی دریا را تعطیل و مسیر‌های منتهی به دریا را مسدود کردیم تا از شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان جلوگیری شود.

فرماندار بابلسر افزود: مسیر تعریض بابلسر به بهنمیر در محدوده پدافند هوایی نیاز به جابجایی دارد و بخشی از کار انجام شده و با توجه به اینکه مشکل اعتباری وجود داشت پروژه با تاخیر مواجه شد و به زودی پس از تامین اعتبار نسبت به تکمیل این پروژه اقدام می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار