معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان استان در "سی و هشتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری فردا" موفق به کسب ۱۱۳ مقام ارزشمند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در شرایطی که بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها را تحت شعاعِ برگزاری قرار داده، انجام مسابقات فرهنگی هنری نشان از اهمیت تربیت در نظام آموزش و پرورش دارد.

او افزود: خراسان رضوی با حضور بیشترین شرکت‌کننده و کسب بیشترین رتبه در رشته‌های گروهی و با رشد ۱۰ درصدی در کسب رتبه نسبت به سال گذشته، توانست کارنامه درخشانی را از خود برجای بگذارد.


بیشتر بخوانید


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: از تعداد ۲۳۰ نفر دانش آموز نخبه فرهنگی هنری شرکت‌کننده در مسابقات کشوری، ۲۴ نفر رتبه اول، ۲۴ نفر رتبه دوم، ۲۰ نفر رتبه سوم و ۳۶ نفر رتبه برگزیده را به دست آوردند، ضمن آنکه ۱۲۶ نفر در ۹ رشته گروهی موفق به کسب عنوان برگزیده شدند که نشان از تلاش ارزنده معاونین و مربیان پرورشی مدارس کارشناسان و کارشناس مسئولان و معاونین پرورشی ادارات دارد که از این دستاورد بزرگ تشکر و تداوم توفیق این عزیزان را در عرصه فرهنگ و هنر خواستارم.

اشرفی بیان کرد: خراسان رضوی تنها استانی بود که با ابتکار طراحی سایت ویژه مسابقات، شرایط حضور دانش‌آموزان را در این دوره و در فضای مجازی فراهم آورد.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.