«قدم نو رسیده» نوشته لیلا روغنگیر قزوینی به بخش نهایی جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته ها» راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، لیلا روغنگیر عضو کارگاه‌های حوزه هنری قزوین گفت: نتایج اعلام شده در دو بخش پذیرفته شده نهایی و پذیرفته شده مشروط معرفی شدند که طی آن نمایشنامه «قدم نو رسیده» در بخش نهایی پذیرفته شد.

لیلا روغنگیر افزود: آثار پذیرفته شده نهایی مستقیما برای چاپ در کتاب مجموعه نمایشنامه‌های بچه‌های مسجد در نظر گرفته می‌شوند.

این نویسنده، جشنواره‌ها را بهترین بهانه برای نوشتن دانسته و گفت: اگر با دقت به جهان نگاه کنیم پیرامون مان پر از سوژه است، چراکه جهان ما مملو از حرکت و کلام است و همه این‌ها یعنی ارتباط به همین خاطر همواره نوشتن مهم‌ترین دغدغه ام بوده است.

جشنواره «گلدسته ها» توسط مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این جشنواره برای پویا نگه‌ داشتن جریان مردمی تئاتر بچه‌های مسجد، واکنش به ضرورت‌های بهداشتی جاری، ارائه راهکار‌های عملیاتی در این عرصه برای تولید و خلق ایده در محور‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی، اقتباس از قصه‌های قرآنی، رونق و جهش تولید و موضوعات انگیزشی برای جامعه در این باره، آسیب شناسی رفتار نوجوانان در محیط خانه و خانواده و جامعه، ارتباط سازنده اهالی مسجد و جامعه برای حل مشکلات اجتماعی و نقش تربیتی مساجد و اهالی مساجد برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار