عزاداری حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بین سوگواران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: امسال با توجه به وضعیت شیوع کرونا مراسم عزاداری با شرایط خاص و در فضای باز با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی بین سوگواران در ۲ محل مشخص برگزار می‌شود.

او افزود: هر شب آیین عزاداری از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۱۵ در صحن باز ارتش و همچنین از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ در محیط باز محوطه خانه‌های سازمانی سپاه با رعایت کامل موارد بهداشتی برپا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهاباد با اشاره به اینکه هر شب بیش از ۲ هزار عدد ماسک رایگان نیز بین سوگواران توزیع می‌شود، اظهار داشت: قبل از ایام محرم طی فراخوانی از هیئت‌های مذهبی این شهرستان دعوت شده تا در شرایط کرونا و طبق سفارشات ستاد ملی با کرونا رفتار کنند.

حجت‌الاسلام آقامحمدی اضافه کرد: مراسم عزاداری ایام تاسوعا و عاشورا نیز به همین ترتیب در بعداز ظهر روز‌های هشتم و نهم شهریور برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر فعالیت هیات‌های مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی در فضای مجازی انجام می‌شود که در این زمینه سخنرانی‌ها و برنامه‌های عزاداری و مداحی در قالب کلیپ با هدف معرفت‌افزایی، توسط روحانیان در کانال‌های مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.