فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری یادواره شهید قلی پور و شهدای کربلای ۲ در مزار شهدای رشت و پخش مستقیم از شبکه باران خبر داد.

برگزاری یادواره شهید قلی پور و شهدای کربلای ۲ در مزار شهدای رشتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سیداکبر قاسمی ، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ گفت: این یادواره دوشنبه۱۰ شهریور ساعت ۱۸ در مزار شهدای رشت برگزار و به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شود.

او با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با تاریخ ایران شکل گرفت و جزء ارزش‌های غنی این مرز و بوم است ، افزود: حفاظت و حراست از خون شهدا وظیفه خطیری است که اکنون بر عهده ماست.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: با برگزاری چنین یادواره‌هایی یاد و خاطره شهدا همواره زنده مانده و ارزش‌ها و اهداف شهدا به نسل جدید منتقل می‌شود.

سیداکبر قاسمی با بیان اینکه شهدا با مکتب عاشورایی خود از جان و مالشان گذشتند تا امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند ، تصریح کرد: اکنون وظیفه ما است که در حفظ و حراست ارزش‌ها و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آیندگان بکوشیم.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.