باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا موضوع مشکلات نمایندگی خودرو را از زبان مراجعه کنندگان منعکس کند.

مشکلات خود را در زمان مراجعه به نمایندگی‌های خودرو اعلام کنیدبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش نرخ دلار، منجر به افزایش قیمت لوازم یدکی و قطعات خودرو به خصوص نوع خارجی آن شده است. از این رو شاهد افزایش سرقت قطعات خودرو در کوچه و خیایان هستیم. 

از طرفی با افزایش نرخ ارز و مشکلاتی که در واردات قطعات وجود دارد، قیمت لوازم یدکی خودرو و سرویس‌های تعمیر ماشین به شدت افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن، شاهد رواج قطعات یدکی تقلبی در بازار هستیم.

بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت بسیاری از لوازم یدکی در بازار  به شدت افزایش  یافته است و در کنار این موضوع قیمت لوازمی که از قبل به کشور وارد شده به نسبت نمونه های داخلی افزایش قیمت بیشتری داشته است.

قیمت روغن موتور تا ٤٠ درصد، قیمت یاتاقان خودرو تا ٣٠٠ درصد و قیمت لنز ترمز، دیسک و صفحه کلاچ، شمع، تسمه پروانه و تسمه تایم تا سه برابر افزایش پیدا کرده است.

این گرانی ها باعث بروز مشکلات زیادی شده و مالکان خودرو‌ها را به دلیل هزینه‌های سنگین تعمیرات و دریافت خدمات با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

در سال‌های گذشته کمتر پیش می آمد که خودرو‌های ایرانی و قطعات یدکی آن به‌ دلیل ضعف‌های امنیتی سرقت شود و بیشترین سرقت ها در مدل‌های خارجی رخ می داد اما این روزها شاهد سرقت لوازم یدکی خودرو در نمایندگی های  خودرو هستیم.


بیشتر بخوانید


چندی پیش یکی از متقاضیان تعمیر خودرو با باشگاه خبرنگاران جوان تماس گرفت و تقاضای پیگیری مشکلش را داشت. این متقاضی به نمایندگی خودرو خارجی مراجعه کرده و پس از تحویل خودرو متوجه شده که زاپاس خودرو جا به جا شده است. 

حالا باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا موضوع مشکلات نمایندگی را از زبان خریداران منعکس کند، اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که هنگام مراجعه به نمایندگی با مشکل برخورد کرده اید ضمن اعلام شماره تلفن، مشکلاتان را در قسمت نظرات این خبر اعلام کنید تا به مشکلتان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۸:۲۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام بنده ساکن شهرستانم و ماشینم گرم کرد به تعمیرگاه مرکزی نمایندگی ایران خودرو خیابان آزادی جنب یادگار امام مراجعه کردم به من گفتن باید وقت قبلی میگرفتی مگر من میدونستم ماشین کی داغ میکنه و شلنگ رادیاتور پاره میشه جمعا 80000 تا کارکرد داشتم .
بلاخره بعد از یک ساعت اصرار به من گفتن باید زنگ بزنی امداد خودرو بیاد و ماشینت رو ببره
امداد خودرو اومد و گفت چون داخل نمایندگی هستی من نمیتونم کاری کنم باید به بیرون از نمایندگی منتقل شی .
جلو درب نمایندگی با 180هزارتومان شلنگ رادیاتور بنده عوض شد.
آخرین اخبار