مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه غرب در حال فروپاشی است گفت : سرکوب کردن سیاه پوستان یکی از واقعیت‌های آمریکا است.

غرب در حال فروپاشی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام و المسلمین فاضلی مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت : حسین از من است و من از حسین هستم، خدا دوست دارد کسی را که حسین دوست بدارد.

او با اشاره به تحقیقات گسترده علامه عسگری رضوان الله علیه گفت : علامه عسگری رضوان الله علیه در کتب خود به تحقیقات گسترده‌ای در خصوص صحابیان ساختگی پرداخته و آن‌ها را تشریح کرده است، صحابی ساختگی یکی از ایده‌های جعل احادیث و تحریف واقعیات در راستای سردرگم کردن مردم بود.

این مسئول افزود: صحابیان ساختگی با فرصت طلبی و دوست نمایی به عناوین مختلف با ایجاد فتنه و آشوب نظام مجتمع اسلام را بر هم می‌زدند و برای پنهان کردن حقیقت، حدیثی را جعل و واقعیت را پنهان می‌کردند، در واقع دست یهود در این انحراف علمی در جوامع اسلامی مشهود بود و اگر یهودیان این کار را نمی‌کردند امیدی برای نفوذ و ضربه زدن به اسلام را نداشتند.

فاضلی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب افزود: در خصوص برجام اگر چنانچه تحریف بر جامعه در حوزه واقعیات اتفاق نیفتد تحریم‌های دشمن و برجام کاری از پیش نخواهد برد، با تحریف و پنهان سازی، برجام را گوهر نجات بخش امور اقتصادی مردم معرفی می‌کردند در حالی که برجام، فرجام مشکلات نیست، در قضیه برجام متأسفانه غرب را بزک کرده و با تحریف و پنهان ساختن واقعیات، جامعه خویش را وادار به وابستگی و غرق آرمان‌های غربی می‌کنند.

او با بیان اینکه غرب در حال فروپاشی است ادامه داد: در خصوص حقوق بشر امریکایی، سرکوب کردن سیاه پوستان یکی از واقعیت‌های آمریکا است که نشان می‌دهد غرب در فروپاشی بوده و نمی‌توان این واقعیت را پنهان کرد.

این مسئول افزود: مکتب حسینی سراسر عبرت و پند است، صحنه‌های موجود تمام شاخص‌های موفق و رفتار نبوی را گوشزد کرده، اما متأسفانه جامعه نپذیرفته و نهایتاً منجلاب جنایت و خسارت به امت اسلامی در واقعه کربلا رخ داد و پشیمانی سودی در برنخواهد داشت.

مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: صحابیان با احادیث کذب اهل بیت را در حاشیه قرار داده و همچنین ممنوعیت حدیث یکی از ایده‌هایی بود که اجازه نمی‌داد فضائل اهل بیت به گوش مردم برسد، اینگونه رسانه‌ها تعطیل شده و حقایق را بایکوت می‌کردند.

فاضلی ادامه داد: امام خمینی (ره) همواره تحریف و پنهان سازی واقعیات را گوشزد می‌کرد، زیرا تحریف انقلاب، اندیشه‌های انقلاب را دستخوش تغییرات قرار می‌داد و خوشبختانه مرکز حفظ آثار امام خمینی (ره) یکی از موفقیت‌هایی بود که سبب شد سیره و منش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده نشود و همچون سندی در قلب انقلاب ماندگار شد.

این مسئول افزود: دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان درصدد ضربه زدن به پیکره انقلاب و نظام هستند و اخیرأ با حذف عنوان شهید از کوچه و خیابان‌ها زیرساخت‌های فرهنگی و اسطوره‌های نظام را دستخوش فراموشی قرار می‌دهند.

او با اشاره به واقعه عاشورا گفت: تعدی به امام حسین (ع) تعدی و جسارت به ذات مقدس پیامبر اکرم (ص) است و تعدی به رسول خدا (ص) تعدی به شریعت است، بنی امیه آن‌قدر به گوش مردم خواندند که کسی تصور نمی‌کرد که از اهل بیت به جز آن‌ها باقی مانده و این پنهان کردن واقعیت‌ها است.

مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب شخصیتی فرزانه و مرکز نظام است و برای سنجش شخصیت‌ها و رجال سیاسی نظام باید آن‌ها را با محور نظام بشناسیم و اگر پایبندی به ولایت فقیه وجود داشته باشد قطعأ اگر در صحنه کربلا هم قرار بگیریم حسینی وار از اسلام پاسداری خواهیم کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.