سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع عکس عاشورایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: مسابقه عکس عاشورایی کاری مشترک از انجمن فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان است که به مناسبت ایام محرم و صفر برگزار می‌شود.

او با اشاره به عملکرد انجمن فیلم و عکس شهرستان شوش، به معرفی رئیس و اعضای این انجمن پرداخت و افزود: انجمن فیلم و عکس از نیرو‌های جوان و وفاداری تشکیل شده که با دست خالی نمایشگاه‌هایی به مناسبت‌های مختلف در طول سال ۱۳۹۸ برگزار کردند.

ذاکری ادامه داد: اعضای انجمن فیلم و عکس همچنین در سی و یکمین جشنواره تئاتر خوزستان که به میزبانی شهرستان  برگزار شد، سنگ تمام گذاشتند و با خلق آثار خود توانستند عنوان بهترین عکاس جشنواره را به یکی از عکاسان خود اختصاص دهند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش تصریح کرد: ما اولین جلسه خود را با رؤسای انجمن‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، دومین جلسه را با جمعی از خبرنگاران، سومین جلسه را با جمعی از هنرمندان تئاتر و امروز چهارمین جلسه خود را با اعضای انجمن فیلم و عکس برگزار کردیم تا علاوه بر این که تفاهم‌ها مستحکم‌تر و با ثبات‌تر شود، در خصوص اجرای مسابقه عکس عاشورایی برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.