جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) اعلام کرد اف‌بی‌آی به اعتماد مردم آمریکا وابسته است ولی اقدامات ترامپ اعتماد به اف‌بی‌آی را از بین برده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی آمریکایی اعلام کرد اقدامات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور اعتماد شهروندان آمریکایی به اف‌بی‌آی را از بین برده است.

مجری سی‌ان‌ان از جیمز کومی پرسید: آیا نگران از بین رفتن اعتماد مردم آمریکا به اف‌بی‌آی و آسیب‌های وارده به آن در ۴ سال اخیر حاکمیت دولت ترامپ نیستید؟


بیشتر بخوانید:


رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا گفت: من به شدت نگران این موضوع هستم. اف‌بی‌آی به اعتماد مردم آمریکا وابسته است. اف‌بی‌آی باید شفاف، ماهر و مستقل باشد. من همه این سه مقوله را به خوبی می‌دانم. اما اشتباهات و دروغگویی‌ها درباره پلیس فدرال بسیار به آن آسیب زده اند.

جیمز کومی در ادامه تاکید کرد: اف‌بی‌آی به شدت نگران این موضوع و مقابله با آن است. اف‌بی‌آی باید نشان دهد برای حفاظت از مردم آمریکا کار می‌کند. ما باید اف‌بی‌آی را از سیاست زدگی دور کنیم.

جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا پیش از این نیز گفته بود پرونده کلاهبرداری افرادی که به ترامپ نزدیک هستند بسیار جدی است و نشان می‌دهد او چه کسانی را اطراف خودش جمع کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار