سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه از وقوع حادثه امنیتی در مرز با لبنان خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد در مرز فلسطین اشغالی با لبنان یک حادثه امنیتی رخ داده است و نیرو‌های امنیتی در حال پاکسازی گسترده در منطقه المناره هستند و به نظر می‌رسد که در دیوار مرزی شکافی ایجاد شده است.

بر این اساس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک رویداد امنیتی در منطقه جبل میرون در مقابل شهرک مارون الراس لبنان در خاک فلسطین اشغالی اتفاق افتاده است. مسیر‌های منتهی به این منطقه مسدود شدند و موضوع در حال پیگیری است.

همزمان نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله‌های ۱۵۵ میلی متری منور، آسمان این منطقه را کاملا روشن کردند. براساس گفته رسانه‌های لبنانی،  پهپاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی هم در آسمان شمال اراضی اشغالی و بر فراز منطقه الجلیل محدوده مارون الراس در ناحیه مرز مشترک لبنان و فلسطین اشغالی  به پرواز در آمدند.

یک یگان نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شده که به سمت نیروهایش شلیک شده است. از سویی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی از یک سلسله انفجار در مناطق شمال سرزمین‌های اشغالی در نزدیکی مرز با لبنان خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند منور‌هایی که ارتش اسرائیل پرتاب کرده، منجر به آتش سوزی گسترده در خاک لبنان شده است.  کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از بسته شدن جاده‌های مرزی در مناطق شمالی اراضی اشغالی خبر دادند. 

ساکنان شهرکهای صهیونیست نشین، یفتاح ومنارة ومرجالیوت، ومسغاف عام، ومالکیا در شمال سرزمین های اشغالی پس از دریافت هشدار امنیتی وحشت زده به پناهگاه ها رفتند. تمام فعالیت ها در فضای های باز ممنوع شد.

شبکه تلویزیونی الجزیره عربی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو به منظور بررسی تحولات اخیر، خود را به یک پایگاه نظامی در شمال سرزمین های اشغالی رساند.

شبکه تلویزیونی المیادین ساعاتی پس از آغاز درگیری‌ها، گزارش داد که رژیم صهیونیستی به وضعیت فوق العاده در برخی شهرک‌های نزدیک به مرز لبنان پایان داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین موضع‌گیری خود در خصوص درگیری‌های اخیر، مدعی شد که نیروهای لبنانی به سوی عناصر صهیونیستی تیراندازی کرده و ارتش صهیونیستی هم مواضع حزب‌الله را مورد هدف قرار داده است. حزب‌الله لبنان تاکنون به درگیری مرزی بامداد چهارشنبه، واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاقاضی
۰۱:۴۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
اسراییل باید بداند که به روزهای مرگ خودروزبروز نزدیک میشود وهیچ شکی ندارداز ایندنگری سید مقاومت یعنی اظهارات رهبرجهان اسلام سیدعلی خامنه ای وبهمین دلیل است که خودرابدرودیوارمیکوبدتا ایران رااز نقطه مرزی خود دورسازدشاید این اینده نگری اجرایی نشود ولی بنابرایات ونشانه های قرانی روزهای جمع شدن بساط تجاوزگری ونجات مسلمانان وحکومت صالحین فرارسیده وتمامی نشانه ها درهم پیچیدن تومار سلطه شیاطین راهشدارمیدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
این نتیجه ترس و وحشت اسراییله. کار حزب الله عالیه. صهیونیستها فعلا باید از سایه خودشونم بترسند و دائم توهم بزنند تا بعد از کلی هزینه و صرف انرژی و خستگی شدید درست زمانیکه فکرشو نمیکنند حزب‌الله لبنان انتقام بگیره و لت و پارشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
این یهودی ها هم دیوونن بنده خدا اومدین زمین و ممالک مردم رو بزور گرفتین کودک کشی هم میکنین چه دینی چه مذهبی انشالله که حضرت موسی بزنه تو تیره ی کمرتون کافرها مخصوصا تو نتانیاهوو نجس
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۵:۰۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
دوباره اسراییل میخواهد منطقه رابه اشوب بگشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
به زودی اوضاع درگیری با اسراءیل وخیمتر خواهد شد این ها نشانه های یک جنگ جدید در منطقه به نظر می ریرسه باشد که صهیونیست ها دارن زمینه چینی می کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
نتانياهو با سيلي خودش را ميزند.
نتانياهو: منو زدي؟ الان حسابت را ميرسم!
وبا سيلي به صورتش ميكوبد! و ميگويد اين هم جوابت!
نتانياهو اينبار با مشت بر سرش ميزند.
نتانياهو: مشت ميزني؟ فكت رو ميارم پايين!
و با مشت بر دهانش ميكوبد!!
و...
سيد حسن نشسته و به او ميخندد و ميگويد: خدايا توبه!!!
آخرین اخبار