امام جمعه جوانرود گفت: همه ما باید قدردان خدمات دولت و نظام باشیم چرا که با وجود محدودیت‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای ایران اسلامی ایجاد کردند شاهد خدمات رسانی مطلوب در بخش‌های مختلف به مردم هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماموستا ملا احمد فخری روز سه شنبه به مناسبت هفته دولت دردیدار با فرماندار جوانرود گفت: بهره برداری از طرح‌های عمرانی، کشاورزی و خدماتی امسال در هفته دولت بیانگر خدمات خالصانه مسئولان به مردم است.

فرماندار جوانرود نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به خدمات دولت در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باوجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان چرخ‌های توسعه متوقف نشده و کماکان شاهد رشد و پیشرفت در زمینه‌های مختلف هستیم.

رستگار یوسفی افزود: امسال هفته دولت ۶۸ پروژه عمرانی دربخش‌های مختلف گازرسانی، عمران شهری و روستایی، کشاورزی، آبرسانی و اشتغالزایی در شهرستان جوانرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

او به بازسازی کامل و ارائه خدمات به روستای «بیوله» از توابع بخش کلاشی اشاره کرد و اظهارداشت: با بازسازی کامل و خدماتی که به روستای بیوله داده شده شاهد مهاجرت معکوس و افزایش جمعیت ۲ برابری این روستا هستیم.

یوسفی بیان کرد: هفته دولت با بهره برداری از طرح‌هایی که بخصوص در بخش کشاورزی انجام گرفت برای ۸۶ نفر ایجاد اشتغال شده است.

او  یادآورشد: با برق رسانی به روستای گویزه تمام روستا‌های شهرستان جوانرود از نعمت برق بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.