بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس خواست تا این کشور سیاست‌های خود را علیه ایران تغییر دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آلمان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در دیدار با «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس از وی خواست تا سیاست‌های لندن را در قبال ایران تغییر داده و به تحریم‌های آمریکا بپیوندند.

در ببیانیه‌ای که از سوی دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده، آمده است که نتانیاهو به هنگام دیدار با دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد: انتظار می‌رود انگلیس سیاست‌های خود را در قبال ایران تغییر داده و به تحریم‌های آمریکا بپیوندد تا مانع تجهیز ایران به تسلیحات کشنده و پیشروی این کشور بسوی در اختیار گرفتن تسلیحات هسته‌ای شود.

نتانیاهو در ادامه خطاب به وزیر خارجه انگلیس مدعی شد: به تجاوزگری کنونی ایران نگاه کنید. این در حالی است که آن‌ها سلاح هسته‌ای ندارند. خطر بزرگی را که ایران در صورت در اختیار گرفتن تسلیحات هسته‌ای نسبت به تمامی جهان شکل خواهد داد را تصور کنید.

همچنین پایگاه خبری روزنامه تایمز اسرائیل اعلام کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس که در قدس اشغالی برگزار شد، از مخالفت لندن با اعمال تحریم‌های مکایسم ماشه (اسنپ بک) بر ایران ابراز نارضایتی کرد.

طبق اعلام تایمز اسرائیل، نتانیاهو به راب گفت اسرائیل انتظار دارد انگلیس موضع خود را در قبال ایران و پیوستن به فشار‌های آمریکا به منظور بازگرداندن تحریم‌ها تغییر دهد.

گفتنی است انگلیس روز پنجشنبه به دیگر اعضای شورای امنیت پیوست که با پیشنهاد مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در خصوص بازگرداندن تحریم‌های ایران مخالفت کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار