معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کارکنان دولت با تلاش و همت مضاعف خود اجازه ندادند روند اجرای طرح‌های عمرانی دولت متوقف شود.

مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: روزهای آغازین شهریور هر سال یادآور خاطره دو دولت مرد شهید والا مقام عرصه خدمت گذاری صادقانه، شهیدان رجایی و باهنر است و امسال هفته دولت با دهه اول ماه محرم همزمان شده است.

او عنوان کرد: ضمن تسلیت و تعزیت این ایام، امیدوارم عزاداری مخلصانه همه هم میهنان عاشق اهل بیت عصمت و طهارت به خصوص هم استانی‌های ارجمند مورد قبول قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: همچنین در این ایام ضمن ادای احترام به شهدای عرصه سلامت آرزو می‌کنم با توسل به امام حسین(ع) و همت و همکاری مردم شریف ایران در کنار زحمات بی دریغ کادر درمان کشور، ویروس کرونا ریشه کن شود.

خورشیدی بیان کرد: هفته دولت فرصتی است تا از تلاش ها و زحمات همه مدیران، کارکنان و کارگران زحمت‌کش که با جدیت و تلاش مضاعف اجازه ندادند روند اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی در دولت تدبیر و امید متوقف شود، قدردانی کنیم.

او افزود: این فرصت را مغتنم دانسته و ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به همه کارمندان و کارگزاران خدوم دولت به ویژه در استان بوشهر، از زحمات، همراهی‌ها و همکاری‌های همه آن‌ها در عرصه تلاش و خدمت رسانی به مردم شریف و قدردان تقدیر کردهو تندرستی و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.