مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم شهریور ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم شهریور سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اعتراف سارق منزل به ۱۲ فقره سرقت

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهر خرمشهر، تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی وارد عمل شدند.

او افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و رصد اطلاعاتی ماموران پلیس محل اختفای یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ ترکارانی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۰۱:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
دستگیری سارقین هیچ فایده ای نداره چون سرقت مثل ویروس کرونا میمونه که هیچ واکسنی نداره و فقط با اطلاع رسانی درست که مردم میتونن به چه ماسک و دستکشی اعتماد کنند که مبتلا نشن قابل پیشگیری است ولی قابل ریشه کنی نیست، پس با اطلاع رسانی این مهم که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره و سارقین فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند و تنها راه غیر ممکن کردن ورود سارقین اینه که قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب باشه که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن، یقینا شاهد کاهش سرقتها خواهیم بود.