هواشناسی بوشهر اعلام کرده با جنوبی شدن وزش باد، فردا و پس فردا شرجی بیشتر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جهت وزش باد در بیشتر ساعات امروز شمالی است، اما پیش بینی می‌شود فردا و پنجشنبه با جنوبی شدن وزش باد، بر روی دریا و در سطح استان، رطوبت و شرجی هوا نیز افزایش خواهد یافت.  ضمن اینکه در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب دریا تا حدودی متلاطم پیش بینی می‌شود.

محمدرضا انصاری، آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در ساعاتی از وقت امروز همراه با وزش باد و در برخی مناطق باد و گرد و خاک پیش‌بینی کرد.

او ادامه داد: جهت وزش باد، امروز شمال غربی تا غربی و از فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز در فراساحل مناطق جنوبی ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.


بیشتر بخوانید


کارشناس هواشناسی بوشهر افزود: ارتفاع موج امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل مناطق جنوبی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر، و از فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر است.

انصاری عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۲۲ بامداد، جزر اول ساعت ۰۸:۳۲، مد دوم ساعت ۱۳:۴۰ و جزر دوم ساعت ۱۷:۱۵ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.