جذب ۴۹ مدرس در مراکز علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری

۴۹ مدرس در مراکز علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرید براتی رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه‌های علمی کاربردی در نیمسال آینده به صورت مجازی فعالیت می کنند و ترم ورودی‌های جدید از ۱۵ مهر شروع می‌شود.

او افزود: پذیرش مدرسان فراخوان اسفند ۹۸ بالغ بر ۸۲۸ نفر بوده که ۹۸ نفر آن‌ها در مراحل مختلف به مرحله مصاحبه رسیده‌اند و ۴۹ نفر جذب و پرونده نهایی آن‌ها تشکیل شده است.

براتی ادامه داد: ۶۹ کد رشته محل در ۶ مرکز و ۶۲ کد رشته نیز اضافه شده است و در سطح کاردانی رشته‌های عمران (نگهداری و مرمت ساختمان)، موسیقی نواحی ایرانی، مربیگیری پایه فوتسال و امور بورس و در کارشناسی گریم (چهره‌پردازی)، بازیگری، ایمنی (سلامت و محیط زیست صنایع) اضافه شده و دانشجو می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجوی رشته فناوری اطلاعات مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد موفق به کسب مقام نخست در اولین المپیاد مهارتی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته فناوری اطلاعات شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: خوشبختانه برای نخستین بار فرصت اعزام دانشجویان کارشناسی دانشگاه‌های علمی کاربردی به کشور آلمان برای گذراندن دوره‌های مهارتی و تخصصی فراهم شده تا دانشجویان از این طریق با کسب مهارت بیشتر آماده بازار کار شوند.

براتی اضافه کرد: طبق رایزنی‌ها و مذاکرات متعدد صورت گرفته با بنیاد برکت، مقرر شد ۷۱ طرح دانشجویی حوزه کسب و کار از سوی بنیاد برکت بررسی و مورد حمایت قرار گیرد.

او ادامه داد: امسال فراخوان پذیرش مدرس در شهریورماه منتشر و حداکثر ۱۰۰ مدرس برای ترم بهمن‌ماه جذب خواهند شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار