نیکدل به تشریح جزئیات اختصاص ۱۱ هزار میلیارد ریال سود سال مالی ۹۸ به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت.

مهدی نیکدل، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند رو به رشد صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان بعد از حواشی که برای آن ایجاد شد با شعار حمایت از حقوق معلمان تلاش کرد تا فعالیت‌های خود را ادامه داده و وارد بورس شود.

او ادامه داد: کار مطالعاتی جدی و فشرده برای چگونگی تعیین دقیق ارزش افزوده انجام شده است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به حمایت وزیر آموزش و پرورش از بورسی شدن دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان، خاطرنشان کرد: آقای حاجی میرزایی در نامه‌ای به دستور دادند که کار هلدینگ‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان را وارد بورس کرده و ارزش افزوده آن را با سود روز محاسبه و به معلمان پرداخت کنیم.

نیکدل بیان کرد: ۱۱۰۰ میلیارد تومان سود سال ۹۸ امروز پرداخت شد و ۳۵۰۰ میلیارد تومان سود سال مالی ۹۹ تا دی ماه سال جاری به حساب معلمان واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: معلمان نتایج ملموس واریز ۱۱ هزار میلیارد ریال سود دارایی‌های صندوق را به حساب اعضای صندوق خواهند دید. برخی افراد بالغ بر ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان سود سال ۹۸ را دریافت خواهند کرد.

نیکدل افزود: به همه معلمان توصیه می‌کنم تا با عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان و افزایش سهم‌شان بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار