قدردانی از مدیران نمونه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج دستگاه‌های اجرایی گیلان در روز کارمند

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از جمعی از مدیران نمونه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج دستگاه‌های اجرایی استان با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آیت الله فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: مسئولیت نعمتی است که باید قدردان آن بود و از آن برای توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات موجود بهره گرفت.

او با بیان اینکه کارمندان و مدیران اجرایی باید در مسئولیت‌هایی که برعهده آن‌ها گذاشته شده است برای رضای خدا و مردم کارکنند،  افزود: این منصب‌ها موقتی است و باید پاسخگوی این مسوولیت باشیم.

 نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: مدیران و کارمندان برای حل مشکلات باید همدل باشند و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کار‌های خود قراردهند.

در این مراسم سردار محمد عبدالله،  فرمانده سپاه قدس گیلان هم گفت: داشتن روحیه بسیجی و خدمتگزاری به مردم با پیروی از فرامین ولایت فقیه و داشتن انضباط کاری موفقیت در همه امور میسر می‌شود.

سرهنگ عباس حسینی ، رئیس سازمان بسیج ادارات استان هم گفت: هم اکنون ۲۶۰ پایگاه بسیج در ادارات استان دایر است و ۲۵ هزار کارمند عضو این پایگاه‌ها هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.