فرمانده لشکر ۲۱ عاشورا تبریز گفت: دشمنان راهبرد‌های زیادی برای مقابله با انقلاب تعریف کردند که با توان نظامی کشور خنثی شد و هرگز به مقاصد خود نرسیدند از این رو تهدیدات دشمن در عرصه نظامی برای جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر عیسی میرزایی روز سه‌شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دیدار فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با فرماندار قصرشیرین، گفت: نیرو‌های نظامی همواره در راه دفاع از میهن اسلامی و آرمان‌های انقلاب شهدای زیادی تقدیم کردند.

او با بیان اینکه دشمنان جنگ تحمیلی را هشت سال ادامه دادند و بعد فتنه‌های زیادی راه انداختند، اظهار داشت: آمریکا دشمن ما است و به این نتیجه رسیده‌اند که تهدیدات سخت جوابگو نیست و گزینه نظامی ناکارآمد شده است.

فرمانده لشکر ۲۱عاشورا تبریز گفت: با همت نیرو‌های مسلح  امنیت کشور مطلوب است و همواره تهدیدات برای نظام وجود دارد، اما با توان نظامی که نیرو‌های مسلح کشور دارند، جدی نیست.

امیر میرزایی با بیان اینکه آمریکا در سازمان ملل دیگر جایگاهی ندارد، افزود: قطعنامه‌های آمریکا دیگر در سازمان ملل حامی بین‌المللی ندارد.


اقتدار کشور مهرون نیرو‌های نظامی مقتدر است

 

فرماندار قصرشیرین گفت: با وجود نیرو‌های مقتدر مسلح کشور ایران ما دشمن متوجه توان نظامی شده و گزینه نظامی را حذف کردند.

«مرادعلی تاتار» افزود: وقتی پرونده‌ای به شورای امنیت می‌رود گزینه نظامی پیش روی آن‌ها است، اما با دیپلماسی قوی دولت و توان نیروی‌های نظامی ما گزینه جنگ نظامی را حذف کردند.

او اظهار داشت: باید خداوند را به خاطر اقتدار نظامی کشور شاکر باشیم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه گفت: شهرستان ما یک منطقه مرزی است و شرایط خاصی دارد و نیرو‌های توانمندی در شهرستان داریم که امنیت پایداری برای ما ایجاد کرده‌اند.

او اضافه کرد: در دوران جنگ بدون امکانات و با دستان خالی جنگ را مدیریت کردیم، اما امروز نیرو‌های متعهدی داریم که جان خود را فدای انقلاب می‌کنند.

تاتار گفت: نیرو‌های نظامی حق بزرگی بر گردن ما دارند و اقتدار سیاسی، امنیت و آرامش کشور مرهون حضور مقتدر نیرو‌های نظامی کشور است و ما تنها کشوری در خاورمیانه هستیم که با وجود همه تهدیدات امنیت پایداری داریم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.