مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: پرونده ۴۰ قرارداد راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین جلسه حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ مرداد امسال برگزار شد.

او با بیان اینکه در این جلسات پرونده قرارداد‌های مذکور با مساحت حدود ۱۹ هکتار بررسی و تعیین تکلیف شد،گفت: در سال گذشته ۹۴ واحد صنعتی غیرفعال و راکد در شرکت‌ها و نواحی صنعتی استان مجددا راه اندازی و به چرخه تولید بازگشته اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با آغاز به کار مجدد این واحد‌های صنعتی برای یک هزار و ۳۷۵ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

نیرومند گفت: از مجموع ۲ هزار و ۳۹۹ واحد تولیدی موجود در شهرک‌های صنعتی استان یک هزار و ۸۹۳ واحد فعال و حدود ۴۰۰ واحد غیرفعال بوده و هم اکنون بیش از ۵۳ هزار نفر در این واحد‌های تولیدی مشغول فعالیت هستند.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است و ۶ درصد از واحد‌های تولیدی شهرک‌های استان به صنایع بزرگ و ۹۴ درصد از واحد‌های تولیدی به صنایع کوچک و متوسط اختصاص دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار