تمامی کار‌های مربوط به جایگزینی خط گاز در حد فاصل الضمیر و عدرا در سوریه که دیروز هدف انفجار تروریستی قرار گرفت، تکمیل شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت نفت سوریه اعلام کرد کارگاه‌های فنی وابسته به این وزارت‌خانه، تمامی کار‌های مربوط به جایگزینی خط گاز در حدفاصل دو منطقه الضمیر و عدرا در حومه دمشق را به اتمام رساندند.

بسام طراف، مدیرکل شرکت عمومی گاز سوریه، به خبرنگار سانا گفت: کارگاه‌های فنی وابسته به وزارت نفت با بیش از ۱۴ ساعت کار مداوم، تمامی کار‌های مربوط به جایگزینی خط گاز را به اتمام رساندند، در این پروژه تمامی کادر فنی و مهندسی وزارتخانه به کار گرفته شدند تا کار جایگزینی خطوط لوله در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و پمپاژ گاز به سمت نیروگاه‌های برق در منطقه جنوب از سرگرفته شود.

دیروز وزرای برق و نفت سوریه از انفجار در خط لوله اصلی منطقه جنوب کشور سوریه و قطع برق در کل این کشور خبر دادند. در پی آن علی غانم، وزیر نفت و منابع معدنی سوریه، اعلام کرد انفجاری که در خط لوله گاز اصلی این کشور در حومه دمشق به وقوع پیوست، ناشی از اقدام تروریستی بوده است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار