معاون امور صنایع سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه پروژه بیوایمپلنت کاملا آماده افتتاح است گفت: در حال رایزنی برای تامین مواد اولیه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ احسان صلاحی معاون امور صنایع سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه پروژه بیوایمپلنت کاملا آماده افتتاح است و مشکلی برای بهره‌برداری از آن وجود ندارد، گفت: تنها کاری که در حال انجام آن هستیم رایزنی برای تامین مواد اولیه است.

او با بیان اینکه مواد اولیه مورد نیاز تولید قطعات بیوایمپلنت باید از بافت اجساد تامین شود، یادآور شد: در حال رایزنی برای این موضوع از طریق پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم.

صلاحی ابراز امیدواری کرد: این رایزنی‌ها هرچه زودتر به نتیجه برسد و در کوتاه‌ترین زمان شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم ملی با حضور مسئولین مربوطه باشیم.

امیر بیات مدیرعامل ایدرو  با تاکید بر تسریع تکمیل این پروژه صنعتی در استان کرمانشاه گفت: بنا داریم بافت سخت پروژه بیوایمپلنت را در هفته دولت افتتاح کنیم و همچنین بافت نرم مرکز ایمپلنت کرمانشاه را تا پایان امسال به بهره‌برداری برسانیم.

او اظهار کرد: پروژه بیوایمپلنت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که عملیات اجرایی آن در دولت دهم آغاز شده و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

در سفر اخیر رئیس سازمان ایدرو به کرمانشاه  مقرر شد این مجموعه در هفته دولت امسال افتتاح شود  اما در لیست پروژه‌های افتتاحی حوزه صنعت و معدن کرمانشاه برای هفته دولت نامی از بیوایمپلنت نیست.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.