حاجی میرزایی گفت: ابزار‌های شبکه شاد از ۴ خدمت به ۱۱ خدمت رسیده است که به معلمان آموزش داده خواهد شد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد:به خانواده‌ها اعلام می‌کنم همان‌طور که نگران سلامتی فرزندان خود هستیم، نگران سلامتی فرزندان مردم هم هستیم. خانواده‌ها هم همان‌طور که نگران سلامتی فرزندانشان هستند باید نگران آموزش کودکانشان باشند.

وزیر آموزش ‌و پرورش با بیان اینکه آموزش‌های حضوری سال گذشته به دلیل طی شدن دوسوم کلاس‌های درس و آشنایی معلمان و دانش آموزان باهم راحت‌تر بود، گفت: در شرایط زرد مهم‌ترین اصل ایجاد فاصله اجتماعی و عدم تشکیل اجتماع است؛ دانش آموزان در این شرایط در گروه‌های مختلف به مدرسه می‌آیند و در مدارس ابتدایی رعایت پروتکل‌ها با نظارت بیشتری کنترل خواهد شد.

عضو کابینه دولت دوازدهم  بابیان اینکه آموزش‌های غیرحضوری از دو طریق ارائه می‌شود، ادامه داد: آموزش‌ها به‌صورت تلویزیونی و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد. طبق بررسی های انجام شده،  آموزش‌ها به بخش‌های قابل تدریس در فضای مجازی تقسیم‌بندی شده اند.

وزیرآموزش‌ و پرورش در مورد استخدام نهضتی‌هایی که در آزمون ۲۰ تیر شرکت کرده‌اند، گفت: نتایج این آزمون اعلام شده است و در سال جاری می‌توانیم ۲۵ هزار نفر از آن‌ها را استخدام کنیم و مابقی را طی سال‌های آینده استخدام خواهیم کرد.

حاجی میرزایی ادامه داد: ابزار‌های شبکه شاد از ۴ خدمت به ۱۱ خدمت رسیده است و این ابزار‌ها به معلمان آموزش داده خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش در پایان گفت: ۱۵ شهریور روز آغاز سال تحصیلی است، اما کیفیت حضور دانش آموزان با توجه به شرایط آن روز‌ها گفته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۹:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
بازگشایی مدارس در 15 شهریور خلاف قانون و شرع است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
لطفا مشکلات شاد را حل کنید .مشکل احراز هویت معلمان در شاد و فعال نشدن کلاس ها برای دبیران بررسی وحل شود
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۶:۵۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
برنامه شاد متاسفانه بسیار مشکل دارد و خانواده ها را طی سال تحصیلی اذیت خواهد کرد
آخرین اخبار