رئيس دادگستري سرخس گفت: اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي و خوداتكايي در توليد قطعات مورد نياز صنعت گاز به دست متخصصان داخلي، راهكار ايستادگي در برابر تحريم هاي ظالمانه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمد نجف زاده رئيس دادگستري سرخس در حاشيه بازديد از پالايشگاه خانگيران گفت: با توجه به نقش مهم و حياتي اين مجتمع گازي در تامين انرژي كشور جمعي از قضات  سرخس بازديدي از واحدهاي عملياتي داشتند و از نزديك با تلاش شبانه روزي تلاشگران صنعت نفت و گاز در اين خطه مرزي و فرآورش گاز طبيعي آشنا شدند.

او افزود: با وجود وضعيت كشور در خصوص شيوع بيماري كرونا ، كاركنان خدوم اين مجتمع گازي افزون بر مشاركت در انجام فعاليت هاي تعميراتي با رعايت دستور العمل های بهداشتي، نقش بسزايي در خودكفايي و ساخت قطعات مورد نياز صنعت گاز دارند.

رئيس دادگستري سرخس ادامه داد: با توجه به استقرار شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد در اين خطه مرزي و تامين گاز مشتركان خانگي در حوزه شمال و شمال شرق كشور، ما در دستگاه قضايي به همراه اعضاي شوراي تامين و با همكاري و همراهي پالايشگاه، همه موارد امنيتي را رصد مي كنيم تا ضمن برقراري امنيت كامل در منطقه، وقفه اي در روند توليد پالايشگاه رخ ندهد.

نجف زاده با اشاره به اینکه رعايت ايمني در همه جا حرف اول را مي زند بيان کرد: طبق گزارش هاي اعلام شده تاكنون هيچ گونه حادثه فوتي براي كاركنان پالايشگاه رخ نداده و مجموعه پالايشگاه با اشاعه فرهنگ ايمني در بين كاركنان، گام هاي جدي در زمينه پيشگيري از حوادث انساني و صيانت از تجهيزات صنعت عظيم گاز برداشته است.

انتهای پیام//م.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار