رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت از افتتاح دو واحد بوم‌گردی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  صلاح محمدی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت  اظهار کرد: همزمان با هفته دولت دو واحد بوم‌گردی با حضور نادر صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، علیرضا آخوندزاده، مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان و اعضای شورای تامین و شورای اداری سردشت افتتاح شد.

محمدی افزود:این دو واحد بوم‌گردی در روستا‌های شینوه و بزیله سردشت راه‌اندازی شده‌اند که برای ایجاد این واحد‌ها در مجموع هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت عنوان کرد:این دو واحد بوم‌گردی در مجموع دارای پنج باب سوئیت بوده قابلیت اشتغال‌زایی برای پنج نفر را دارند.

محمدی تصریح کرد:پیش از افتتاح این واحد‌های بوم‌گردی در سردشت پنج واحد بوم‌گردی وجود داشت که با افتتاح این دو واحد، تعداد آن‌ها به هفت باب می‌رسد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سردشت گفت: در حال حاضر تمایل به راه‌اندازی واحد‌های بوم‌گردی در سردشت افزایش یافته است و چندین واحد دیگر نیز با دریافت مجوز در حال ساخت و تجهیز هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.