معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهوری:

شرکت‌های دانش ‌بنیان کشور ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فروش محصول داشتند

معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهوری گفت: شرکت‌های دانش ‌بنیان ، سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در کشور فروش محصول داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهوری در حاشیه بازدید از محصولات فناورانه و دانش‌ بنیان پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: تاکنون ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش ‌بنیان در کل کشور با اشتغال زایی ۳۰۰ هزار نفر ثبت شده و مشغول فعالیت هستند.

او در خصوص وضعیت شرکت‌های دانش بنیان استان ایلام هم افزود: پارک علم و فناوری و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌ بنیان در استان ایلام در مقایسه با برخی از استان‌های کشور نوپا و جدید است.

ستاری اظهار کرد: با این وجود تولیدات و فعالیت شرکت‌های دانش ‌بنیان در استان ایلام رشد و توسعه قابل توجهی داشته است که با توجه به پتانسیل موجود در استان ، امکان رشد روز افزون این حوزه وجود دارد.

او بیان کرد: پارک علم و فناوری استان ایلام باید تقویت شود که نیازمند سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌ بنیان است.

ستاری مطرح کرد: این کار با حمایت و نگاه ویژه استاندار ایلام، مسئولان فرهنگی و آموزشی و جوانان مستعد و صاحب فکر و ایده استان امکان‌پذیر است.

معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهوری صبح روز سه‌شنبه چهارم شهریور ماه با استقبال قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام وارد استان ایلام شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.