معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاهی بصورت مجازی (آنلاین) به نام ارمغان زمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  عباس زاده معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به تأثیر شیوع ویروس کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار‌ها از جمله صنایع دستی گفت: در این ایام فروش محصولات تولیدکنندگان و عرضه کنندگان صنایع دستی آن‌ها به طور چشم گیری کاهش یافته و مشاغل این حوزه جزو مشاغلی هستند که بیشترین ضرر و زیان را از ناحیه کرونا به خود دیده اند.

او افزود: در همین راستا و با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه‌های حضوری بین المللی، پیرو اطلاعات واصله از منطقه آسیا - اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی، مجله گارلند (Garland) که نشریه‌ای تخصصی در حوزه صنایع دستی است، اقدام به برگزاری نمایشگاهی بصورت آنلاین به نام ارمغان زمان با موضوع آثار تولید شده در دوره تعطیلی (قرنطینه) حاصله از شرایط کرونا (کورید-۱۹) کرده است.


بیشتر بخوانید


عباس زاده با دعوت از علاقمندان و هنرمندان صنایع دستی سطح استان برای ارائه آثار با ارسال عکس و مشخصات اثر در این نمایشگاه مجازی افزود: مهلت ارائه آثار ۱۱سپتامبر ۲۰۲۰ برابر با ۲۱شهریور۹۹ است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: علاقه‌مندان آثار خود را برای شرکت در نمایشگاه به آدرس https://airtable.com/shr ۰ usxZwtr ۳ KEWfO ارسال کنند.

او افزود: اطلاعات تکمیلی نمایشگاه در سایت https://garlandmag.com/loop/the-gift-of-time موجود است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.