مدیرآموزش و پرورش آبادان گفت: اگر در این شهرستان وضعیت سفید اعلام شود قطعا از ۱۵ شهریور مدارس به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

رمضانی مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در خصوص بازگشایی مدارس با بیان اینکه اگر در آبادان وضعیت سفید اعلام  شود قطعا از ۱۵شهریور مدارس به صورت حضوری بازخواهند شد گفت: منتهی اگر شرایط خاصی در این شهرستان رخ دهد در نهایت  تابع دستورات ستاد مقابله با کرونای استان خوزستان و کشور هستیم  و دستورات لازم را از آنها دریافت خواهیم کرد:

او ادامه داد: در ساختار نظام آموزشی  آموزش و پرورش یک ارکان اساسی وجود دارد و آن سلامتی جسمانی و روانی دانش آموزان است .

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان افزود:  قبل از بیماری ویروس کرونا رکن سلامتی جسمانی و روانی دانش آموزان ملاک اصلی اجرای برنامه های آموزش و پرورش در تمام مراحل مختلف کاری ما قرار داشت و همچنان برقرار است.

رمضانی اضافه کرد: در ستادهای بازگشایی مدارس با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا، مرکز بهداشت ، دانشکده علوم پزشکی آبادان ، بسیج  و دستگاه های دیگر با آموزش و پرورش همکاری لازم را برقرار کردند و سعی شده است تا سال تحصیلی خوبی پیش رو داشته باشیم.

او تصریح کرد: اگر وضعیت در آبادان  سفید اعلام شود مدارس بازگشایی و کلاس ها به صورت عادی برگزار می شود منتهی در وضعیت قرمز تمامی مدارس تعطیل و بخش مجازی و آموزش از راه دور راه اندازی خواهدشد.

اختصاص اینترنت رایگان به مدارس

 مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان از اختصاص اینترنت رایگان به مدارس و معلمان خبرداد وگفت: برای این امر تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات  منعقد گردید.

رمضانی افزود: برای دانش آموزانی که با مشکل اینترنت و تلفن همراه مواجه هستند  با همکاری صداو سیما و قرار دادن چند شبکه برای آموزش دانش آموزان سعی شده است نیاز آنها تامین گردد.

استفاده از شبکه شاد، برای معلمان، دانش آموزان و کادر مدارس دولتی رایگان است، بنابراین دغدغه هزینه اینترنت برای والدین و معلمان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.