مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه فرا رسیدن هفته دولت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر شهیدان راه خدمت و روز کارمند را تبریک گفت.

رجایی و باهنر شهیدان راه خدمت بودندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : بدون تردید ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر بعنوان یک الگو باید سر لوحه کار خدمتگزاران به مردم باشد و با بهره گیری از رفتار این شهیدان بزرگوار تلاش و کوشش در راه تحقق اهداف دولت ونظام در راستای مأموریت و وظیفه‌ای که محول گردیده صورت گیرد.

او گفت : خدمت صادقانه و بدون منت و توجه به محرومان جامعه و فاصله نگرفتن از مردم و کوشش جهت رسیدن به یک مجموعه عدالت محور، متعهد و متدین از جمله اهداف و عملکرد این شهیدان عزیز است که باید بعنوان یک الگو و چراغ راه مد نظر تمامی کارکنان و خدمتگزاران دولت باشد.

شهبازی افزود: هفته دولت نماد وحدت ملت و دولت اسلامی است که باعث سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است و خدمتگزاران به مردم عزیز ایران باید با تلاش مضاعف، مسئولیت پذیری و حرکت درمسیر سازمان در راستای چشم اندازه‌های تعیین شده، ادامه دهنده راه این شهیدان گرامی جهت ساختن ایرانی مقتدر و آباد و سرافراز باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.