حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: خدمات برجسته و تمهیدات نیروی انتظامی در مدیریت حوادث و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: آنچه که انقلاب اسلامی ایران را در برابر مشکلات و سختی‌ها نگه داشته، پیروی از حماسه عاشورایی و سیره ائمه معصومین (ع) است.

نماینده، ولی فقیه وامام جمعه شهر ایلام با اشاره به تمهیدات خوب نیروی انتظامی در مدیریت حوادث و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان افزود: عشق به شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی نیرو‌های مسلح الگو گرفتن از سید و سرور وسالار شهیدان است و آنچه که ما در راه خدمت به مردم انجام داده‌ایم در برابر فداکاری‌های امام حسین (ع) بسیار کوچک و ناچیز است.

او در قسمتی دیگر از سخنان خود گفت : روحیه ظلم ستیزی و مقاومت در برابر استکبار ثمره پیروی از ائمه اطهار و نتیجه همین عزاداری‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، تصریح کرد: جمله تاریخی امام حسین (ع) که فرمودند هل من ناصر ینصرنی، مختصر به واقعه کربلا نیست بلکه برای تمام دوران تاریخ ارزش و ماندگاری دارد و ما خود را لبیک گوی این جمله تاریخی می‌دانیم و این برای ما افتخاری بزرگ است.

او با بیان اینکه محبت اهل بیت و آزادی خواهی با وجود ما عجین شده، ادامه داد: ائمه اطهار از امام علی (ع) تا امام یازدهم همه به شهادت رسیدند و نقشی که شهادت امام حسین در ماندگاری دین مبین اسلام ایفا کرده متفاوت است و در عمل به شعار‌های عاشورایی فرهنگ تشیع را حفظ کرده ایم.

نماینده، ولی فقیه وامام جمعه شهر ایلام در پایان گفت: آنچه که انقلاب اسلامی ایران را در برابرطوفان حوادث، سختی‌ها و طاغوت به پیروزی رساند و در برابر استکبار جهانی ودشمنان اسلام نگه داشته، حماسه عاشورا و عاشورایی عمل کردن است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.