همزمان با هفته دولت، هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح‌های راه وشهرسازی در شهر‌های شمالی، جنوبی و غربی استان اصفهان افتتاح وکلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت، پنج طرح راهسازی به طول ۵۹ کیلومتر شامل محور محور ورزنه-ندوشن، تقاطع غیرهمسطح چنار واقع در مشهد اردهال، باند دوم تیران_سامان و کلنگ زنی محور‌های مبارکه _ بروجن و تیران _ سامان بهره برداری می‌شود.

علیرضا قاری‌قرآن افزود: همزمان با هفته دولت همچنین ۲۲۵ واحد مسکن مهر قابل افتتاح و بهره‌برداری و ۹۲۶ واحد مسکونی هم در قالب طرح اقدام ملی مسکن درهفت شهر این استان آماده کلنگ زنی شده است.

او افزود: مطالعه، تهیه طرح اجرایی و آماده سازی ۱۶۰ هکتار زمین با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در چهار شهر استان اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی، این اداره کل در زمینه تحقق شعار جهش تولید با تشکیل کارگروه‌های ویژه و در سایه تلاش و برنامه‌ریزی عملیات اجرایی تمام طرح‌های در دست احداث را سرعت بخشیده به نحوی که ده‌ها طرح از مجموعه طرح‌های اولویت دار استان در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.