کریمی گفت: آتش سوزی واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه قم با حضور ۴۰ آتش نشان مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: ساعت ۱۰:۳۰ امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم خبر آتش سوزی در یک واحد صنعتی تولید کننده شمش آهن مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه اعلام شد و بلافاصله ۶ دستگاه خودرو عملیاتی سنگین و دو دستگاه خودرو آب ده و تانکر‌های آبرسان شهرداری قم برای انجام عملیات اطفاء و پشتیبانی از آتش نشانی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه به محل حادثه اعزام شدند.


بیشتر بخوانید


کریمی افزود: خوشبختانه با حضور ۴۰ آتش نشانی که از قم برای شرکت در عملیات اطفاء و پشتیبانی آمده بودند، حریق که در مخازن هشت هزار لیتری گازوئیل واقع شده بود اطفا شد و اجازه تخریب برجک مخازن داده نشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ایمن سازی کامل محل حادثه، ادامه داد: با تلاش آتش نشانان شرکت کننده در این عملیات، حریق به طور کامل در منطقه حادثه اطفاء شده و این حادثه مصدومی نداشته است.

کریمی گفت: علت و میزان خسارات وارد شده در این حادثه پس از انجام ارزیابی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم - تهران در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱ هکتار واقع شده است. قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار