۱۲ طرح کشاورزی، عمرانی و خدماتی به مناسبت گرامیداشت دومین روز از هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه در شهرستان روانسر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۱۲ طرح کشاورزی، عمرانی و خدماتی در روانسربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهره برداری از ۶ طرح سیستم‌های آبیاری تحت فشار در سطح ٨۴ هکتار از اراضی روانسر و بهره برداری از ۲ طرح پرواربندی ۲۰۰ راسی در روستا‌های از طرح‌های بخش کشاورزی بود که امروز با حضور افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین طرح آسفالت و بهسازی راه روستایی روستا‌های مرادآباد و لبنی با ۹۲ خانوار جمعیت و در مجموع به طول چهار کیلومتر با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۲ طرح گردشگری شامل یک واحد پذیرایی و مرحله اول یک مجتمع گردشگری در محدوده روستای گردشگرپذیر شبانکاره بخش شاهو از دیگر طرح‌هایی بود که روبان آن‌ها قیچی شد.

برای اجرایی شدن این طرح‌ها که ۳۳ فرصت شغلی جدید را فراهم کرده در مجموع ۴۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال هزینه شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر منطقه اورامانات در گرو توجه به مقوله گردشگری است.

افشین کریمی افزود: دولت تلاش دارد که از این ظرفیت به خوبی بهره ببرد و خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد رشد واحد‌های بوم گردی و واحد‌های پذیرایی در این منطقه هستیم.

او افزود: با توحه به امنیت مطلوب و وفاق و همدلی که میان مردم و مسئولین در منطقه اورامانات وجود دارد باید زیرساخت‌ها نیز روز به روز توسعه پیدا کند.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: گردشگری باید به اولویت منطقه اورامانات تبدیل شود و روحیه مهمان نوازی مردم این منطقه را به تمام کشور نشان دهیم.

کریمی افزود: اگر توسعه بیشتری در این منطقه به وجود بیاید شاهد امنیت مطلوب تری خواهیم بود.

او گفت: هدف اصلی و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم در سراسر کشور و به ویژه نقاط روستایی و قشر محروم و مستضعف است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: نظام و دولت در طول ۴۱ سال گذشته تمام تلاش خود را بکار گرفته که خدمات رسانی خوبی صورت بگیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.