استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در هفته دولت امسال حدود ۹۳۰ پروژه با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد تومان در استان ما به بهره‌برداری خواهد رسید.

در حال تکمیلاحمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در استان متبوع خود اظهار کرد: در هفته دولت امسال حدود ۹۳۰ پروژه در حوزه‌های انرژی، آموزش، بهداشت و درمان و راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان در استان ما به بهره‌برداری خواهد رسید.

او گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تا به امروز مسئولی برای افتتاح پروژه‌ها به استان سیستان و بلوچستان سفر نکرده و به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در مقایسه با هفته دولت سال قبل، استان ما با رشد ۱۰ درصدی در تعداد پروژه‌های تولیدی روبه‌رو بوده، همچنین اعتبار استان برای اتمام پروژه‌ها و افتتاح آنها تقریبا ۱۶۹ درصد رشد داشته است.

موهبتی گفت: ۴۲۴ کلاس درس در قالب ۱۲۸ مدرسه در هفته دولت افتتاح خواهد شد، همچنین ۱۶۳ کیلومتر راه روستایی هم به استان سیستان و بلوچستان اضافه می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار