نصیری درباره آخرین جزئیات اجرای پویش نذر سلامت در ایام ماه محرم توضیحاتی داد.

محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین جزئیات پویش نذر سلامت گفت: بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ هیئت در سراسر کشور تحت پوشش نذر سلامت قرار دارند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر افزود: در پویش نذر سلامت تعدادی از جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در تکایا کار غربالگری و تب سنجی عزاداران حسینی را انجام می‌دهند.

نصیری ادامه در تشریح جزئیات غربالگری عزاداران حسینی پیش از ورود به تکایا از سوی جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر ادامه داد: تب سنجی، رعایت شیوه نامه‌های مبارزه با کرونا در عزاداری ها، رعایت ضوابط بهداشتی در مکان‌هایی با محیط کم از دیگر اقدام‌هایی است که در پویش نذر سلامت از سوی جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که چه تعداد از جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر در پویش نذر سلامت در اجرای غربالگری عزاداران حسینی حضور دارند گفت: نزدیک به ۱۰ هزار نفر از جوانان جمعیت هلال احمر در پویش نذر سلامت حضو دارند.

سخنگوی جمعیت هلال احمردر پاسخ به این سوال که توزیع ماسک بین عزاداران حسینی از چه محلی انجام می‌شود تصریح کرد: بیشترین اقلام بهداشتی توزیعی در پویش نذر سلامت از کمک‌های خیرین و منابع مردمی است.


بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات از انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر
۷ توصیه ایمنی جمعیت هلال احمر برای جلوگیری از غرق شدگی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار