مدیر عامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: حضور تیم صنعت‌نفت آبادان در لیگ برتر با بودجه وزارت نفت در حال پیگیری است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی عیسی‌زاده مدیر عامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان روز دوشنبه گفت: وزارت نفت هنوز تصمیمی برای تیم‌داری در لیگ برتر نگرفته هر چند وزیر نفت قبلا اعلام کردد قصد تیم‌داری در لیگ برتر را ندارد.

او افزود: حضور تیم صنعت‌نفت آبادان در لیگ برتر با بودجه وزارت نفت از سوی سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

مدیر عامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه در صورتی که مالکیت باشگاه صنعت‌نفت آبادان مشخص شود این مشکلات را نخواهیم داشت گفت: هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده و باید با سخت‌ترین شرایط تیم را آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر کنیم.

عیسی‌زاده تصریح کرد: با این شرایط نمی‌توان تصمیمی برای بستن قرارداد با بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم و حتی نمی‌دانیم حضور تیم صنعت‌نفت در لیگ برتر قطعی است یا خیر لذا مانند سال‌های گذشته زمان را برای آمده کردن تیم از دست خواهیم داد.

او افزود: در فصل گذشته با بودجه کمی که داشتیم اردوی آماده سازی را برگزار نکردیم این در حالی است که تیم‌های دیگر با بهترین امکانات و با برگزاری اردوهای آماده سازی در لیگ برتر شرکت کردند.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان در فصل گذشته لیگ برتر کار آماده سازی را دیرتر از دیگر تیم‌ها آغاز کرد اما در نتیجه گیری بهتر از سایر تیم‌ها عمل کرد و حتی شانس آسیایی شدن هم داشت.

عیسی زاده اظهار داشت: البته این داستان هر ساله صنعت‌نفت است و این تیم همیشه درگیر مشکلات مالی بوده و در سخت‌ترین شرایط حضور در لیگ برتر را تجربه کرده است.

او با انتقاد از قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی در لیگ گفت: این تصمیم ناعادلانه است زیرا برخی تیم‌ها دارای بازیکن و کادر فنی خارجی هستند و با قانون جدید می‌توانند از این داشته‌های خود استفاده کنند ولی تیمی مانند صنعت‌نفت حق انعقاد قرارداد با بازیکن و مربی خارجی را ندارد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باید قانونی وضع شود که قرارداد بازیکنان و کادر فنی خارجی به صورت ریالی باشد، با قانون جدید در حق تیم‌هایی که سال گذشته بازیکن خارجی نداشتند اجحاف شده است.

عیسی‌زاده افزود: با این قانون قیمت بازیکنان داخلی هم افزایش چشمگیری خواهد داشت و سایر تیم‌ها در جذب بازیکن به مشکل برخواهند خورد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نوزدهمین دوره لیگ برتر را با ۴۱ امتیاز و در رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات به پایان رساند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.