حجت الاسلام موسوی گفت: یکی از مصادیق تقوا، پرداختن به محرم و کار‌هایی مانند برگزاری عزاداری، کمک کردن به فراهم کردن مجالس روضه و نصب کتیبه درب منازل است.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مصادیق تقوا، بدون شک پرداختن به محرم الحرام و کار‌هایی مانند برگزاری مجالس عزاداری، کمک کردن به فراهم کردن مجالس روضه، نصب کتیبه درب منازل، برگزاری مجالس روضه خانگی و بلکه هر کاری که باعث آشنایی بیشتر مردم، اطرافیان و فرزندان با معارف عاشورا می‌شود، است.

او افزود: در هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، امر به معروف یک واجب الهی است و همه در قبال آن مسئول هستیم. امروزه بزرگترین معروف، حفظ نظام و انقلاب اسلامی و تقویت آن است. مهم‌ترین و فوری‌ترین معروف امروز، تقویت اقتصاد کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: پزشکان و کادر درمان حقیقتا در کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا مجاهدت کردند و در این خصوص سنگ تمام گذاشتند. مردم عزیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بگذارند پزشکان و کادر درمان هم استراحت کنند و نفس راحتی بکشند.

امام جمعه اندیکا گفت: ما در حوزه فرهنگی مشکلات و منکراتی مانند بدحجابی و افزایش سن ازدواج در شهرستان اندیکا داریم که باید به آن‌ها پرداخته شود. وضعیت حجاب در شهرستان اندیکا و شهرآبژدان و قلعه خواجه نسبت به چندسال گذشته دچار تغییر شده است که همه ما باید به اصلاح آن کمک کنیم.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: ماه محرم ، محرم 99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار