رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی گفت: همزمان با آغاز ایام محرم، ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری به موضوع محرم، وفاداری یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا و نذر امام حسین (ع) اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمد رضایی دارفشانی، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی گفت:  تابلو‌های تبلیغات شهری به عنوان یک راه ارتباطی با مردم، هر ۱۵ روز یکبار به بیان یکی از موضوعات شهری می‌پردازد که در نقاط مختلف شهر نصب شده و شهروندان را به خصوص هنگام قرمز شدن چراغ راهنما از هشدار‌ها و مفهوم این تابلو‌ها آگاه می‌سازد.

او افزود: تعداد ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری در همین راستا همزمان با آغاز ایام محرم و عزاداری اباعبداله الحسین (ع) به موضوع محرم، وفاداری یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا و نذر امام حسین (ع) از جمله نذر ماسک و نذر خون اختصاص یافت.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی ادامه داد:پیام‌های کربلا از جمله صبر پیشه کردن، جوانمرد بودن، نماز به پا داشتن و ... در قالب ۲۴ طرح گرافیکی توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی و پنج طرح با محوریت پیام‌های عاشورایی با شعار "یا حسین با حسین" از سوی اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سطح شهر نصب شده و مورد توجه شهروندان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای دریافت طرح‌های ارائه شده در سطح شهر می‌توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.