عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت و حمایت همه جانبه از جایگاه و ا قتدار پلیس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  جلیل رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تربت جام گفت: پشتوانه مسئولان بعد از خداوند متعال مردم هستند و کمیسیون امنیت ملی با تمام وجود در راستای رفع تامین بودجه، موضوعات لجستیکی و همچنین ارتقاء معیشت کارکنان نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد تا گام‌های موثری بردارد.

او افزود: اعضای کمیسیون آمادگی دارند تا در راستای رفع موانع و انجام خواسته‌ها و مطالبات مطرح شده از سوی ناجا صمیمانه وارد میدان شوند و از این نیروی خدوم و مردمی حمایت کنند.

در ادامه این نشست، سرهنگ غلام محمدقهستانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام ضمن ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی- انتظامی تربت جام گفت: کارکنان خدوم نیروی انتظامی در تربت جام مجاهدانه برای ارتقاء امنیت و آرامش جامعه تلاش می‌کنند که بحمدالله امنیت مناسبی در شهر وجود دارد.

او با اشاره به برخی مشکلات نیروی انتظامی و کاستی‌های موجود برای انجام بهتر مأموریت، راهکار‌های توسعه هرچه بیشتر نظم و امنیت را بیان کرد.


انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.