مهلت ثبت نام در اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین تا ۳۱ شهریور تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین تا ۳۱ شهریور گفت: این جشنواره در قالب داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در بخش موضوعی جشنواره علاقمندان می‌توانند در بخش‌های گردشگری، فرهنگ شهروندی و آداب و رسوم محلی آثار خود را تولید کنند.

درافشانی بیان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره، فیلم‌های تولید شده خود را حداکثر تا پنج دقیقه در قالب dvd و در قطع با فرمت‌های Mov HDV ۲۴ p-۲۵ p-۵۰ i Mp ۴ -Full HD ارسال کنند.

او اضافه کرد: تمام آثار ارسالی پس از داوری اولیه و راه یافتن به بخش مسابقه، در فضای مجازی جشنواره بارگذاری می‌شوند، نفرات اول تا سوم از بین بیشترین آرای مردمی انتخاب می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره: قزوین، بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جنب بوستان هشت بهشت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، طبقه سوم، واحد روابط عمومی ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۶۷۱۰۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار