در هفته دولت ۳۶ پروژه به ارزش ۳۵میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان افتتاح و ۶پروژه به ارزش ۱میلیاردو ۹۰۰میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

امان اله خدمتگزار فرماندار خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در هفته دولت آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه به ارزش ۳۵میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان و ۶ پروژه کلنگ زنی به ارزش یک میلیاردو ۹۰۰میلیون تومان در سطح شهرستان خوشاب را خواهیم داشت.

او افزود: این پروژ‌ها در بخش‌های کشاورزی، گاز رسانی، برق، مخابرات، شهرداری ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های حمایتی است که از محل منابع استانی، ملی، درون دستگاهی و در برخی پروژه‌ها با کمک خیرین تامین شده است.

فرماندار خوشاب ادامه داد: بیشترین پروژه‌های امسال در بخش گازرسانی به ۱۸ روستای نوده انقلاب به ارزش ۲۰میلیارد تومان می‌باشد و در حوزه جهاد کشاورزی افتتاح طرح‌های سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار، آبخیزداری، دامپروری، مرغ گوشتی به ارزش ۸ میلیارد تومان است.

خدمتگزار بیان کرد: ۴پروژه مخابراتی به ارزش ۲میلیاردو ۸۰۰میلیون تومان و پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها هم به ارزش ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان خواهد بود که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

او تصریح کرد: آغاز به کار رسمی ۵ دستگاه هاه اجرایی، صنعت، معدن، تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای، بیمه اجتماعی و جمعیت هلال احمر در شهرستان خوشاب همزمان با هفته دولت خواهد بود.

فرماندار خوشاب تاکید کرد: همزمان با افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها برنامه‌های فرهنگی از قبیل غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان و دیدار با خانواده‌های شهدا و برنامه‌های مختلف دیگر تمام دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد.

خدمتگزار در خصوص برگزاری مراسم های ماه محرم اظهار کرد: هیچ مراسمی در محرم و صفر تعطیل نیست و همه ما وظیفه داریم شرایط و مقدمات لازم را برای برگزاری اینگونه برنامه ها را فراهم کنیم و این هماهنگی بین ارکان شهرستان، مسئولین انتظامی انجام شده است.


انتهای خبر//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.