معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان البرزی حائز رتبه های برتر کشوری در رشته های مختلف شدند.

دانش‌آموزان البرزی موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرشته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ۸ دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه استان، در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، به رتبه‌های برتر کشوری دست پیدا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: محمدحسین میرزایی دانش‌آموز دوره تحصیلی متوسطه دوم در رشته حفظ کل قرآن‌کریم موفق به کسب مقام نخست رتبه شد.

او گفت: مهدی عبدلی دانش آموز پایه دهم استان در رشته قرائت تحقیق، علیرضا بابایی دانش آموز پایه دوازدهم در رشته مداحی و حسین فخار از دانش آموزان پایه دهم البرز نیز در رشته تفسیر به ترتیب رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

فهمیده افزود: همچنین مبینا محمدی دانش آموز متوسطه اول استان در رشته حفظ ۱۰ جزء رتبه سوم، فاطمه رمضانی دانش آموز پایه هفتمی استان در رشته قرائت تحقیق، زهرا رمل‌محمره از دانش آموزان پایه یازدهم در رشته تفسیر و فرشته زارعی دانش آموز پایه دهمی در رشته نهج‌البلاغه رتبه پنجم کشوری این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به حضور ۸۰ هزار دانش‌آموز، در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات گفت: شرکت‌کنندگان در ۱۴ رشته پسران و ۱۲ رشته دختران دانش‌آموز مقطع اول و دوم متوسطه به صورت غیرحضوری با هم رقابت کردند.

 فهمیده افزود: در مرحله استانی این دوره از مسابقات ۸۷ دانش‌آموز و ۱۰ نفر از فرهنگیان پس ارزیابی در فضای مجازی، انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

او گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت، ترتیل و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و مداحی رقابت کردند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.