امام جمعه کرمانشاه گفت: پلیس طلایه‌دار امنیت در جامعه و تامین کننده آسایش روحی و روانی جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: امروز خدمات، تلاش‌ها و جانفشانی‌های پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست و همه قدردان زحمات مخلصانه ماموران انتظامی هستند.

او بیان کرد: اداره امور جامعه و مبارزه با مجرمانی که هر روز یک روش برای پیشبرد اهدافشان به کار می‌برند دشوار است، اما پلیس این ماموریت دشوار را تاکنون به خوبی انجام داده است.

آیت الله علما با بیان اینکه امنیت نعمت گرانبهایی است که اگر نباشد بقیه کار‌ها نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد، گفت: زمانی که جامعه از امنیت لازم برخوردار باشد می‌توان به دنبال پیشرفت، توسعه و آبادانی هم حرکت کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: امنیت آفرینی در جامعه‌ای که میلیون‌ها شهروند در آن زندگی می‌کنند برعهده پلیس قرار داده شده و انصافا باید اذعان کرد جامعه ما جزو امن‌ترین جوامع در دنیا است.

او گفت: امروز نیروی انتظامی یاور خوبی برای ستمدیدگان است و هرکسی حقی از او تضییع شود و یا با مشکلی مواجه شود به پلیس پناه می‌برد تا فرد ستمگر و تضییع کننده حقش را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهد.

آیت الله علما در پایان با قدردانی از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان، امنیت موجود در کرمانشاه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ما و همه مردم قدردان زحمات خالصانه شما هستیم و دعا می‌کنم در مسیر مقدسی که قدم برمی دارید، موفق‌تر از گذشته باشید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.